Tuesday, December 17, 2013

Assalamualaikum semua....dah lama rasanya aku tinggalkan blog ni kosong tanpa bicara. Tetiba hati ni terpanggil2 utk berblog semula....rasanya blum terlambat lg kot utk aktif semula...

Oleh kerana aku n family mmng tersangat suka pegi melancong...dlm malaysia ajelah...luar m' sia blum mampu lagi...

Utk permulaan entri aku nak citer aktiviti melancong akun family pd cuti dec 2013 ni..hehehe...

Pd mulanya aku n sahabat baikku Zabaidah Othman berplan nak ke waterpark Gambang..next bru ke T'gganu...mcm2 plan dah kami buat...aku pun dah senaraikan tempat2 yg menarik kat T' gganu...
Namun kuasa Allah tak menyebelahi kami krn tetiba seminggu sblm nak pegi tu Johor - Pahang dilanja banjir yg besar....tunggu punya tunggu banjir tak surut2...sedey...

Oleh kerana persediaan telah dibuat...aku n sahabat pun berplan lah secara mengejut ke Pulau Pangkor....dengan itu...jeng..jeng...jeng...bermulalah perjalanan kami ke P.Pangkor...

Seawal pukul 6.30 am aku dah bangun...masak nasi beryani n ayam masak merah buat bekalan perjlnan..dah ready semua...kul 8.30 pg kami bertolak dr jb...
Berhenti makan di r & r machap...teruskan berjlnan...janji dngn sahabatku di r&r ayer keroh...kami pun meneruskan perjalanan...ke Lumut, Perak...




No comments:

Post a Comment